čtvrtek 20. dubna 2017

Moje čtecí (knižní) rutina



Nejdříve si vyberu knížku, podle nálady. Sice dopředu plánuji, ale nikdy to nedodržím..... A je z čeho vybírat, mám kolem 150ti nepřečtených knih a stejně pořád nakupuji další.....


Doma čtu v posteli,  v létě  venku na lehátku u bazénu na zahradě.....Čtu ve dne v noci..... Velice málo spím........
Naštěstí  mě to manžel toleruje....Čtu v každou volnou chvilku, mezi čtením odbíhám  vařit, uklízet  apod.....
Jinak čtu  kdekoli, kde  musím čekat (úřady, čekárny, dokáži číst i při chůzi, samozřejmě ve vlaku autobuse , letadle).
K mé rutině = zlozvyku bohužel patří, jíst u čtení,  mám jídlo a knížku spojené, což se  moc špatně projevuje na mé postavě.....
Typické místo pro čtení.....

Můj výhled z postele na moje další knihovny , jsou tu  knížky , které čekají na přečtení, ale i již přečtené série knih :)
Jinak  mám většinou rozečtenou jednu papírovou knížku ( tu čtu doma) , jednu ve čtečce (vlak, autobus, dovolená.....) a jednu v mobilu ( náhodné čekání na úřadech ve frontě a kdekoli se nudím)
Moje sbírka záložek, které nepoužívám, mám je  uložené v krabičce.
Používám  stále dokola několik již ohmataných záložek, které  mám  po ruce v nočním stolku a které neustále někde zapadají, takže pořád vytahuji další. Časem  vždycky všechny  poztrácené najdu  a dám je do nočního stolku  :)





6 komentářů:

  1. 150 nepřečtených knih!? Přijde mi to hodně, ale to asi hlavně proto, že se nehodlám pouštět do počítání těch hromad knih, co se porůznu kupí. Konkrétní číslo by mne asi deptalo. Vás to neděsí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děsí, ale snažím se to brát s nadhledem :)snad to postupně přečtu, ale to mám ještě spoustu knížek elektronických a taky to kombinuju. Ale zatím jen tak vyřadit některou bez přečtení se mi nechce....je fakt , že hodně nakupuji na DK a v LK a to potom počet narůstá :)

      Vymazat
  2. Tý jo! Máš opravdu krásnou knihovničku a toolik záložek! St tím pitím a jezením to mám úplně stejně! Moc krásný článek! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji. Na záložky jsem ujetá :) s tím jídlem chci pořád něco udělat a nějak mi to nejde :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkujeme za zapojení!! ♥
    Krásný článek!!
    PS: myslím, že na té postavě se to nijak negativně neprojevuje, viděla jsem, takže vím! :-)

    OdpovědětVymazat